W formacie Online
Liczba tematów: 5
Pytania do eksperta
Dostęp do materiałów: 1 dzień

Wideo Marketing dla branży HVAC

13.06.2024,   zaczynamy o 10:00
Bezpłatnie
Zarezerwuj miejsce
1.5 godziny teori
Wykładowca z 3-letnim doświadczeniem
Pytania do eksperta
Nowe spojrzenie
Polecenie materiałów
Praktyczna wiedza
Wykładowca
Martyna Goździuk

Umiejętności:
Video marketing

Wykształcenie:
Uniwersytet Warszawski
Bachelor’s degree, European StudiesBachelor’s degree, European Studies
2007 – 20102007 – 2010

Diversity, Inclusion, and Belonging for All

Communications SpecialistCommunications Specialist
FAIRit

Program treningowy
1 rozdział
Charakterystyka działań marketingowych firm B2B, w szczególności branży HVAC
2 rozdział
Cechy sprzedaży B2B vs. B2C i jaki to ma wpływ na treści maketingowe
3 rozdział
Jaka jest przewaga formatu video nad innymi formami komunikacji
4 rozdział
Jakie są etapy budowania zaufania potencjalnego klienta do marki
5 rozdział
Góra lejka - zdobycie uwagi, środek lejka - zainteresowanie, dół lejka - decyzja i zakup
6 rozdział
Przykłady udanych filmów od firm z branży hvac, nasz rynek oraz europejski
7 rozdział
Wdrożenie działań video marketingowych w firmie - planowanie, budżetowanie, realizacja
8 rozdział
Dystrybucja materiałów video oraz mierzenie efektywności
9 rozdział
Pułapki oraz dobre praktyki
10 rozdział
Sesja Q&A
1.5 godzin teorii
Wykładowca z 3-letnim doświadczeniem
Możliwość zadania pytania
Zwrotna nformacja od wykładowcy
Polecenie materiałów dodatkowych
Praktyczna wiedza
Jak odbywa się szkolenie?
Podstawy teoretyczne:
Podczas webinaru uczestnicy zdobędą podstawy teoretyczne dotyczące działań marketingowych w branży B2B, ze szczególnym uwzględnieniem branży HVAC
Co kurs może dać słuchaczowi
Kurs zapewni uczestnikom praktyczną wiedzę na temat cech sprzedaży B2B w porównaniu do B2C i wpływu na treści marketingowe
Pytania podczas webinaru
Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań podczas webinaru, aby uzyskać dodatkowe informacje i wyjaśnienia
Z naszym kursem
Nasz kurs dostarczy konkretnych wskazówek i przykładów dotyczących skutecznego wdrożenia działań video marketingowych w firmie
DO KOGO SZKOLENIE SĄ SKIEROWANE
Dyrektor firmy

En webinar jest idealny dla dyrektorów firm, którzy chcą zrozumieć skuteczne strategie marketingowe dla branży B2B

Kierownik sprzedaży

Kierownicy sprzedaży znajdą tu wartościowe wskazówki dotyczące budowania zaufania i przekonywania klientów do zakupu

HR

Dla działów HR, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby lepiej komunikować się z kandydatami

Marketingowiec

Marketingowcy zyskają wgląd w strategie video marketingowe, które pomogą w budowaniu marki i zwiększeniu zysków

Program treningowy
1 rozdział
Charakterystyka działań marketingowych firm B2B, w szczególności branży HVAC
2 rozdział
Cechy sprzedaży B2B vs. B2C i jaki to ma wpływ na treści maketingowe
3 rozdział
Jaka jest przewaga formatu video nad innymi formami komunikacji
4 rozdział
Jakie są etapy budowania zaufania potencjalnego klienta do marki
5 rozdział
Góra lejka - zdobycie uwagi, środek lejka - zainteresowanie, dół lejka - decyzja i zakup
6 rozdział
Przykłady udanych filmów od firm z branży hvac, nasz rynek oraz europejski
7 rozdział
Wdrożenie działań video marketingowych w firmie - planowanie, budżetowanie, realizacja
8 rozdział
Dystrybucja materiałów video oraz mierzenie efektywności
9 rozdział
Pułapki oraz dobre praktyki
10 rozdział
Sesja Q&A
dlaczego warto uczyć się teraz?
Dlaczego warto
Dlaczego konieczne jest nieustanne uczenie się?
Uczestnictwo w naszym szkoleniu pozwoli Ci zrozumieć, dlaczego nieustanne uczenie się jest kluczem do sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu
Laczego marketing wideo stał się popularny?
Dowiesz się, dlaczego marketing wideo stał się tak popularny i jakie są jego korzyści dla firm
Jak wybrać odpowiedni styl
Omówimy, jak wybrać odpowiedni styl marketingu wideo, aby osiągnąć zamierzone cele
Jak marketing wideo wpływa na zyski?
Poznasz także, jak marketing wideo może wpływać na zyski firmy i jak mierzyć jego efektywność
galeria zdjęć
Opinie kursantów
Piotr Kowalski

Bardzo wartościowe szkolenie. Pozwoliło mi lepiej zrozumieć różnice między strategiami marketingowymi B2B i B2C

Jan Nowak

Webinar był dobrze zorganizowany i dostarczył mi konkretnych wskazówek dotyczących wdrażania działań video marketingowych w mojej firmie

Marcin Wiśniewski

Interaktywna sesja Q&A pozwoliła mi uzyskać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania dotyczące marketingu wideo

Krzysztof Nowicki

Ciekawe przykłady udanych filmów od firm z branży HVAC. Motywujące do działania!

Andrzej Kaczmarek

Bardzo pomocne omówienie etapów budowania zaufania potencjalnego klienta do marki

Katarzyna Woźniak

Webinar był świetnym uzupełnieniem mojej wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych

Michał Grabowski

Praktyczne wskazówki dotyczące dystrybucji materiałów video były bardzo przydatne dla mojego działu marketingu

Magdalena Szewczyk

Dobrze zorganizowane szkolenie, które dostarczyło mi klarownych informacji na temat wpływu marketingu wideo na zyski firmy

Dołącz już teraz

Zarezerwuj miejsce na naukę i zdobywaj nową wiedzę, która da Ci nowe możliwości

MASZ PYTANIA?
Napisz do nas. Nasz menadżer odpowie Ci w ciągu 5 minut
ZADAJ PYTANIE