W formacie Online
Liczba tematów: 4
Praktyczne przykłady
Dostęp do materiałów: 3 dni

Poszukiwanie klientów dla branży inżynieryjnej w sektorze B2B

25.04.2024,   zaczynamy o 10:00
bezpłatnie
Zarezerwuj miejsce
1.5 godziny teori
Wykładowca z 10-letnim doświadczeniem
Pytania do eksperta
Interakcja z wykładowcą
Polecenie materiałów dodatkowych
Praktyczne przykłady
Wykładowca
Barbara Tatar

Doświadczenie:
Sales & E-commerce Consultant / IT Project Manager – BARTADO Barbara Tatar
IT Project Manager & E-commerce Product Manager – Asseco Business Solutions S.A.
COO & CEO – Kredyt Express S.A.
Director of Implementations & Key Contractors – Kredyt Express S.A.
Project & Promotion Team Manager – Kredyt Express S.A.
Banking Sales Specialist – Open Finance S.A.
Founder and Editor-in-chief of a scientific journal “”Acta Humana”” (UMCS)
University Lecturer – UMCS w Lublinie

Umiejętności:
E-commerce B2B, Agile Project Management, Sales & Marketing Management, Strategic Consulting, Business Development, Communication in Business, Product Management

Wykształcenie:
UMCS, Filozofia (spec. estetyka) – doktor
UMCS, Filologia polska (spec. nauczycielska i redaktorsko-medialna) – magister

Program treningowy
1 rozdział
Problemy instalatorów z pozyskiwaniem klientów
2 rozdział
Sposoby pozyskiwania klientów B2B
3 rozdział
Wybór sposobu pozyskiwania klientów
4 rozdział
Utrzymanie obecnych klientów
1.5 godzin teorii
Wykładowca z 10-letnim doświadczeniem
Materiały dodatkowe
Zwrotna nformacja od wykładowcy
Polecenie materiałów dodatkowych
Praktyczna wiedza
Jak odbywa się szkolenie?
Podstawy teoretyczne:
Rozpoczniemy od omówienia podstawowej teorii dotyczącej różnych metod pozyskiwania klientów oraz ich wyboru w kontekście konkretnych potrzeb.
Wiedza dostosowana do branży
Poznasz konkretne wskazówki dotyczące pozyskiwania
klientów oraz strategii działania w Twojej branży.
Pytania podczas webinaru
W trakcie webinaru będziesz mógł zadać pytania dotyczące
Twojej sytuacji. 
Bonus dla uczestników
Tylko dla uczestników webinaru przewidzieliśmy specjalny
bonus, dzięki któremu pogłębisz wiedzę na temat
pozyskiwania klientów w swojej branży.
dla których szkolenie jest odpowiednie
CEO

Przyjdź i sprawdź, jak przezwyciężyć trudności i problemy związane z

pozyskiwaniem klientów. Dowiedz się, co możesz zmienić w strategii firmy,
aby uzyskiwać lepsze wyniki.
Kierownik sprzedaży

W kursie znajdziesz praktyczne wskazówki dotyczące metod pozyskiwania

nowych klientów i utrzymania obecnych klientów B2B. Dowiesz się, w jaki
sposób wybrać metody najbardziej pasujące do twojej firmy i
najskuteczniejsz e Twojej sytuacji.
Dyrektor sprzedaży

Plany sprzedażowe nie dają Ci spać? Zastanawiasz się, co robicie źle?

Dowiedz się jak kupują klienci B2B i w jakie działania sprzedażowe najlepiej
zainwostować.
Handlowiec

Sprawdź, z czego wynikają problemy z pozyskaniem nowego klienta. Wyjdź z “bieżączki” i spójrz na ten temat z dystansu. Skorzystaj z praktycznych
wskazówek.

 

Program treningowy
1 rozdział
Problemy instalatorów z pozyskiwaniem klientów
2 rozdział
Sposoby pozyskiwania klientów B2B
3 rozdział
Wybór sposobu pozyskiwania klientów
4 rozdział
Utrzymanie obecnych klientów
FORMULARZ REJESTRACJI
Poszukiwanie klientów dla branży inżynieryjnej w sektorze B2B - ONLINE
25.04.2024,   zaczynamy o 10-00
Bezpłatnie
dlaczego warto uczyć się teraz?
Dlaczego warto
Dlaczego konieczne jest nieustanne uczenie się?
Nieustanne kształcenie pozwala przedsiębiorstwuDlaczego warto. Tylko poprzez ciągłe uczenie można być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w branży.
Dlaczego skuteczne techniki sprzedaży wymagają aktualizacji?
Ponieważ z czasem preferencje klientów, ich potrzeby i trendy rynkowe się zmieniają. Regularna aktualizacja skutecznych metod sprzedaży pomaga dostosować się do nowych warunków i pozostać istotnym dla swojej publiczności.
Nie wszystkie sposoby na znalezienie klienta są odpowiednie dla każdego
Każde przedsiębiorstwo ma swoje unikalne cechy, a także różne cele i zasoby, dlatego nie wszystkie metody pozyskiwania klientów będą równie skuteczne dla wszystkich. Należy wybierać odpowiednie strategie, uwzględniając specyfikę biznesu i docelową grupę odbiorców.
Co jest tańsze: pozyskanie nowego klienta czy utrzymanie obecnych?
Zazwyczaj utrzymanie istniejących klientów jest tańsze niż pozyskiwanie nowych. Utrzymanie klientów wymaga mniejszych zasobów i czasu, a także zapewnia bardziej niezawodne i stabilne źródła dochodu dla przedsiębiorstwa. Jednakże to nie wyklucza potrzeby pozyskiwania nowych klientów .
galeria zdjęć
Opinie kursantów
Jan Kowalski

Super kurs! Na prawdę warto byłoby w niego zainwestować. Nauczyłem się masę fajnych rzeczy o pozyskiwaniu klientów, co na pewno mi się przyda w mojej pracy.

Michał Nowak

Szkolenie online było mega przydatne. Dowiedziałem się sporo nowych trików i strategii, których wcześniej nie znałem. Polecam!

Karol Wiśniewski

Nie spodziewałem się, że ten kurs będzie aż tak wartościowy. Teraz czuję się dużo pewniej w pozyskiwaniu klientów. Dzięki!

Piotr Adamczyk

Kurs był świetny! Naprawdę profesjonalny wykładowca i konkretne informacje, bez zbędnej paplaniny. Bardzo polecam

Marek Woźniak

To szkolenie to było strzał w dziesiątkę. Praktyczne wskazówki, proste podejście do tematu i dużo możliwości interakcji. Jestem zadowolony!

Grzegorz Jankowski

Dzięki temu kursowi poznałem sporo fajnych trików, których wcześniej nie miałem pojęcia. Teraz czuję się gotowy, żeby podjąć się nowych wyzwań w biznesie

Łukasz Zając

Kurs był mega przydatny! Bardzo fajne podejście do tematu i wiele cennych informacji. Polecam każdemu, kto chce się dowiedzieć czegoś nowego o pozyskiwaniu klientów

Patryk Kaczmarek

Po tym kursie czuję się dużo pewniej w swojej pracy. Bardzo proste wyjaśnienia i praktyczne porady. Gorąco polecam!

Dołącz już teraz

Zarezerwuj miejsce na naukę i zdobywaj nową wiedzę, która da Ci nowe możliwości

masz pytania?
Napisz do nas. Nasz menadżer odpowie Ci w ciągu 5 minut
ZadaJ pytanie